با سلام.

بعد از انتشار مستند جنجالی "خیلی محرمانه" (در کمتر از سه ساعت قبل)، این مستند با کیفیت بالا در وبسایت نایاب دانلود قرار میگیرد امیدوارم مورد پسند دوستان واقع شود.

:.: کیفیت ۴۸۰p HD :.:

.: بالاترین کیفیت موجود :.

مستند خیلی محرمانه

شما دوستان میتوانید جنجالی ترین پرونده های رد صلاحیت نمایندگان توسط شورای نگهبان را در مستند خیلی محرمانه به تماشا بنشینید. در ادامه مطلب میتوانید مستند را به صورت رایگان و با کیفیت بالا دانلود کنید.

این مستند با موضوع بررسی مهم‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، بدون اسم بردن از مصادیق  تولید شده است. عباس درویش توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس در این مراسم با بیان اینکه قرار بود رونمایی از این مستند با حضور سخنگوی محترم شورای نگهبان انجام شود، اظهار داشت: آقای کدخدایی دقایقی پیش اعلام کردند که با این مستند مخالف هستند، هرچند تلاش کرده بودیم نقطه نظرات قابل قبول را اعمال کرده و مستند را اصلاح کنیم.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس تولید این مستند را باهدف کمک به شورای نگهبان توصیف کرد و گفت: این یک کار تبیینی است که نشان می‌دهد بسیاری از تهاجم‌ها به شورای نگهبان بی‌ دلیل است؛ شورای نگهبان همیشه از بدو انقلاب تاکنون مورد هجوم و خار چشم دشمنان بوده و به دلیل رسالتی که قانون اساسی بر عهده این شورا گذاشته، این نهاد یکی از ارکان کم‌نظیر در نظام جمهوری اسلامی است که همواره تلاش کرده تا به دور از شائبه‌های سیاسی عمل کند.*

اطلاعات اثر

تهیه کننده: حمید یادروج

کارگردان: محمد نگینی پور

تامین کننده: خبرگزاری فارس

مدت: ۳۰ دقیقه

کیفیت: ۴۸۰p HD

 *.(منبع: خبرگزاری مهر)