با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی.

در این پست باز هم به درخواست چند تن از دوستان مستند سرزمین کارتل (Cartel Land) برای دانلود قرار می‌گیرد امیدوارم مورد پسند باشد.

:.: با کیفیت FullHD و HD :.:

.: دوبله حرفه‌ای فارسی :.

Cartel Land Poster

یک پزشک، رهبر قیامی مردمی در مکزیک می‌شود که بر علیه کارتل مواد مخدر تشکیل شده است، این کارتل سالهاست که بر روی مناطق مرزی حکمرانی می‌کند. از آن طرف در مرز آمریکا یک فرد جانباز گروهی شبه نظامی را رهبری می کند تا از ورود جنگ کارتل‌های مواد مخدر به خاک کشورش جلوگیری کند.

شما دوستان می‌توانید در ادامه این مستند رو به صورت کامل و با دوبله فارسی حرفه ای به تماشا بنشینید.

#درخواستی

!توجه!. تماشای این مستند به دلیل وجود برخی تصاویر خشن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود

مستند Cartel Land ( به معنای منطقه ای که مالکیت آن مشخص نیست و در دست گروه های مختلف است ) پیرامون جنگ های بر سر مواد مخدر در مکزیک حرکت می‌کند. این مستند به کارگردانی (( متیو هینمن )) در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است که بیشتر بر روی دکتر خوزه میرلز تمرکز دارد. او پزشکی است که رهبری گروه های اتودیفنس را به عهده دارد. ( گروه های اتودیفنس، گروه های متشکل از مردمان محلی است که با تبهکاران و جنایتکاران مبارزه می کنند. )

متیو هینمن با کارگردانی این فیلم توانست جایزه ی بهترین کارگردانی در جشنواره ی فیلم ((سان دنس)) ، جایی که برای اولین بار مستند Cartel Land به نمایش درآمد را کسب کند.

واقعیت همیشه دردناک است. در این فیلم با هر دو طرف دنیای مواد مخدر صحبت می شود، کسانی که مواد مخدر را فراهم کرده و عرضه می کنند و هم کسانی که به مبارزه با این اشخاص می پردازند. اگر سریال Breaking Bad را دیده باشید، سکانس های مختلفی برایتان آشنا به نظر می رسد. کسانی که در حال درست کردن شیشه و کریستال هستند، با ماسک های مخصوص در حال وزن کردن مواد و … هستند.

اطلاعات اثر

کارگردان: Matthew Heineman

تهیه کننده: Kathryn Bigelow

مدت: 100 دقیقه

کیفیت: 720p HD و 1080p FullHD

در صورت بروز هرگونه مشکل در دانلود و یا درخواست هرگونه مستند و یا هر مشکل دیگر از قسمت "تماس با ما" مطرح نمایید